MyFeed Personalized Content
אבני דרך בהתפתחות ותזונת התינוק בגיל 6-0 חודשים
מאמר
הוספה למועדפים

ה"סופר-פוד" הראשון של התינוק!

החלב שאת מייצרת עבור התינוק שלך הוא לא פחות ממדהים! ההרכב שלו משתנה לאורך שלבי ההתפתחות של התינוק והוא מתאים את עצמו לצרכים השונים בכל גיל ובכל עת.  

הרכב חלב האם משתנה ומתאים עצמו של התינוק. ככל שתקופת ההנקה ממושכת יותר והתינוק בוגר יותר, גם החלב נעשה שומני יותר והתינוק מקבל יותר קלוריות. בקיץ החלב דליל יותר וכך מספק את כמות הנוזלים הדרושה לתינוק, בשעות הערב החלב נעשה שומני יותר כהכנה לשנת הלילה, ובאופן כללי החלב משתנה כל הזמן, אפילו מאתמול להיום. הוא עוזר לתינוק שלך לגדול ולהתפתח וחוץ מלהזין אותו, הוא גם מגן עליו מפני זיהומים ווירוסים. הוא עושה זאת באמצעות נוגדנים המצויים בקולוסטרום (החלב הראשוני אחרי הלידה), באמצעות רכיבי HMO התומכים במערכת החיסון של התינוק, בעזרת פרוביוטיקה וכן בעזרת חלבונים המגבירים את התפקוד החיסוני, מגנים מפני מחלות ומסייעים למערכת העיכול להתפתח ולתפקד כראוי..

ארבעת "מרכיבי הקסם" שהופכים את החלב שלך ל-"סופר פוד" 

חלב אם הוא שלמות של הטבע. לא רק שהוא עוזר לתינוק להתפתח ולגדול, הוא גם עוזר להגן עליו מפני זיהומים ווירוסים. גלו עוד על ארבעת "מרכיבי הקסם", עם הכוחות המיוחדים שתורמים הרבה יותר מרק להזין את הקטנטנים שלכם.

נוגדנים 

הקולוסטרום, חלב האם שאת מייצרת בימים הראשונים לאחר הלידה, מכיל כמות רבה של נוגדנים וגורמים אנטי דלקתיים. התינוק שלך ייהנה מהתועלת שלהם, בכל פעם שתניקי אותו. הנוגדנים עוזרים לתינוק שלך להביס סוגים שונים של זיהומים ונגיפים, ולהישאר בריא.

HMO – להזין את הפוטנציאל של התינוק שלך

רכיבי הגנה מיוחדים הנקראים HMO (Human Milk Oligosaccharides) נמצאים אך ורק בחלב אם. HMO תומכים בהתפתחות מערכת החיסון של התינוק שלך, על ידי כך שהם מזינים את החיידקים ידידותיים ומפחיתים את כמות החיידקים או הוירוסים שעלולים לגרום למחלות.

פרוביוטיקה

חלב אם מכיל, באופן טבעי, סוגים שונים של חיידקים ידידותיים. חיידקים מסוימים, כמו ביפידו-בקטריום ולקטובצילוס עשויים לתרום להתפתחות המערכת החיסונית של התינוק שלך. מדענים גילו שלתינוקות יונקים, היתה לרוב כמות גדולה של חיידקים ידידותיים במעיים.

חלבונים

חלבונים ביואקטיבים (שחלקם נקראים אימונוגלובולינים או חלבוני החיסון) מטיבים עם התינוק שלך בכמה דרכים: הם מגבירים את התפקוד החיסוני, מגנים מפני מחלות ומסייעים למערכת העיכול להתפתח ולתפקד כראוי.